Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح الازرق مجری ضد ایرانی شبکه عرب زبان الحوار که از لندن پخش می‌شود، پس از پاسخ مقتدرانه حزب‌الله لبنان به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی و چند ماه بعد از ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته  آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چنان مقهور قدرت نظامی ایران و حزب‌الله لبنان قرار گرفت که بر روی آنتن زنده  مجبور به تمجید از کشورمان شد و به شکست آمریکا در مقابل ایران اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجری  شبکه الحوار که به مواضع ضد ایرانی‌اش مشهور است و در بسیاری از برنامه‌هایش علیه ایران سخن می‌گوید، در برنامه خود به تحلیل جایگاه نظامی ایران و حزب‌الله در مقابل آمریکا پرداخت. الازرق اذعان کرد که آمریکا هرگز تصور نمی‌کرد، ایران بتواند پهپاد فوق پیشرفته‌اش را به این شکل نابود کند او خطاب به سران رژیم صهیونیستی گوشزد کرد که حزب‌الله لبنان نیز موشک‌هایی دارد که این رژیم هرگز تصور آن‌ها را نخواهد کرد.

در ادامه ویدئویی از سخنان صالح الازرق را در شبکه لندنی الحوار مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند