Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرهاد فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام ، در گفت و گو باخبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: هفتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاورد‌ها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی سراسر کشور با حضور ۱۲۸۱ کانون از ۱۳۷ دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با هدف رونق بیشتر کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در مجموع ۱۷ کانون فرهنگی و هنری دانشگاه ایلام در بخش‎های مختلف شرکت نمودند، که در پایان و بر اساس رأی هیأت داوارن کانون نماز و مناسبت ها، کانون مهدویت و تئاتر خیابانی حائز رتبه برگزیده جشنواره شدند.


فتاحی در پایان گفت: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ به میزبانی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و با هدف معرفی نویسندگان و نشریات برتر یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و نتایج بخش‌های مجازی، توالی انتشار، اتحادیه‌ها و بخش برتر جشنواره در تاریخ چهارم شهریورماه و با حضور ۲۸۲۴۹ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور برگزار شد که در بخش نشریه‌های صوتی این جشنواره، پادکست صوتی کانون پژواک دانشگاه ایلام موفق به کسب عنوان رتبه دوم گردید.

 

 

انتهای پیام/ع

کسب چهار عنوان کشوری دانشگاه ایلام در جشنواره رویش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید