Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:53:05 GMT

نقش کلیدی بهورزان در مراقبت از سلامت مردم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۱۴۹۸

نقش کلیدی بهورزان در مراقبت از سلامت مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی، در پیامی به مناسبت روز بهورز، نقش بهورزان را در تحقق اهداف راهبردی سلامت ارزشمند و موثر دانست و گفت: بهورزان انسان‌های پاک و پرتلاشی هستند که از ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های انسانی برای تحقق اهداف راهبردی سلامت بوده و خدمات آنها در گستره تمامی ابعاد سلامت و در محروم‌ترین نقاط کشور، تاثیرات شگرفی بر ارتقای شاخص‌های سلامت در مناطق روستایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام وزیر بهداشت آمده است: ۱۲ شهریور که روز بهورز نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای مرور و ارج گذاردن به دستاوردهای نظام سلامت در تحقق عدالت، کارآمدی، اخلاق و شان والای انسانی و حرکت به سوی پوشش همگانی سلامت است.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل در تحقق این دستاوردها موفقیت نظام مراقبت های اولیه سلامت و نقش کلیدی و بارز بهورزان در دستیابی به این موفقیت است.

انسان‌های پاک و پرتلاشی که از ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های انسانی برای تحقق اهداف راهبردی سلامت بوده و خدمات آنها در گستره تمامی ابعاد سلامت و در محروم‌ترین نقاط کشور، تاثیرات شگرفی بر ارتقای شاخص‌های سلامت در مناطق روستایی داشته است.

در این میان نقش مربیان بهورزی در تربیت و آموزش بهورزان جامعه‌نگر بسیار کلیدی و با اهمیت است.

کد خبر 4709748 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت روز بهورز وزارت بهداشت داروخانه روز پزشک دارو سازمان غذا و دارو داروسازی سازمان بیمه سلامت سرطان سعید نمکی پزشک خانواده سازمان نظام پزشکی سلامت روان بیماری های قلبی و عروقی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!