Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه هوای بارشی و خنک که از پنجشنبه گذشته به گیلان وارد شده بود از امروز تقویت می‌شود.

او، با بیان اینکه از امروز باران با شدت بیشتری می‌بارد، افزود: این شرایط جوی تا چهارشنبه هفته کنونی در گیلان ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه دمای هوا هم ۲ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد، گفت: وزش باد و رعد و برق از دیگر پدیده‌های جوی در این مدت است.

محمد دادرس افزود: همچنین بارش پراکنده باران از امروز تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

او گفت: دریای خزر امروز و فردا با ارتفاع موج ۲۰ سانتیمتر تا یک متر برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا نامناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: دمای کنونی هوای رشت، مرکز گیلان ۲۲ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر شمالی ۸۸ درصد است.

 

انتهای پیام/م.ع

باران از امروز با شدت بیشتری در گیلان می‌بارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده تا روز سه‌شنبه گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به نسبت فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست و از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش. های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد، تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 748392

دیگر خبرها

  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است