Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا عصرها و شب‌ها در هنگام عزاداری، ماموران پلیس در مناطق مختلف شهر به ویژه محل های برپایی تکایا و هیات‌ها اقدام به کنترل ترافیک می‌کنند.

سرهنگ رمضان نادری افزد: این حضور در مقابل مهدیه و حسینیه سنندج، میدان آزادی،  خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان طالقانی بیشتر از سایر مناطق بوده و در سایر شهرستان ها نیز در بیجار و قروه بیشترین تمرکز روی اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این پلیس در این ایام در سایر شهرستان ها نیز در مکان‌های عزاداری حضور دارند، اضافه کرد: در روزهای عاشورا و تاسوعا نیز در برخی شهرهای استان از جمله سنندج، بیجار،  قروه و کامیاران در برخی خیابان‌ها محدویت‌های ترافیکی اعمال می شود که این محدودیتها متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان توصیه کرد عزاداران با خدمت گزاران خود در مجموعه پلیس راهور برای انتظام بخشی هرچه بیشتر در برگزاری مراسم همکاری و ساعات محدودیتهای ترافیکی را مراعات کنند و در نصب داربست ها و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، به گونه ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح پیاده راه ها و سواره روها، مشکلات ترافیکی برای عابران و وسایل نقلیه فراهم نشود.

سرهنگ نادری گفت: در هنگام پخش نذورات نیز باید به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودروهای امدادی نیز خللی وارد نشود و به خانواده ها توصیه می‌شود در هنگام حضور در مراسم، مواظب کودکان خردسال خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سطح سواره رو جلوگیری کنند.

۶۱۰ هیات مذهبی در کردستان آیین‌های ماه محرم را برگزار می کنند.

عزاداران حسینی همه ساله دهه اول محرم را به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سوگ می‌نشینند.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان ماه محرم پلیس راهور ناجا هیأت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902956

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران