Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حبیب امین زاده دوشنبه شب در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه کارگر تبریز افزود: حفظ وضع موجود و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از جمله برنامه های اساسی این مدیریت در حوزه صنعت است.

وی اظهار داشت: هدایت و موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در حوزه صنعت بستگی به رهنمودها و نقطه نظرات دریافتی از سوی انجمن های تخصصی صنعتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خانه کارگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانه کارگر به عنوان دیده بان صنعت عمل کند، گفت: این اداره کل برای اجرایی شدن خواسته ها و انتظارات جامعه کارگری اقدام های لازم را انجام می دهد و از هیچ خدمتی فروگذاری نمی کند.

امین زاده، با اشاره به اینکه خدمت به جامعه کارگری افتخار بزرگی است، ادامه داد: در این راستا از همه توان و ظرفیت های این اداره کل برای رفاه بیشتر این قشر زحمتکش استفاده می کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این جلسه گفت: هم اکنون بیش از ۱۶۵ هزار نفر در این خانه عضویت دارند و این نهاد برای رفع مشکلات کارگران با ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی همکاری می کند.

کریم صادق زاده، با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی خانه کارگر و ایجاد تعاونی های مصرف و مسکن برای ایجاد رفاه بیشتر برای کارگران افزود: اقدامات حمایتی از سوی مسئولان باعث افزایش ضریب امنیت شغلی در بین قشر کارگری و در نهایت ارتقای سطح کیفی شاخصهای اجتماعی جامعه می شود.

۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی ارتقای سطح رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران

معاون پژوهش فنی و حرفه ای گفت:پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود. - اخبار اقتصادی -

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی به مناسبت هفته کارگران با عنوان گرامیداشت دستاورد کارگران نوشت:

روز کارگر روزی است که در آن مشارکت کارگران و جنبش کارگری جشن گرفته می شود. در این روز، دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی کارگران گرامی داشته می شود و به کمک هایی که آنها در قدرت و رفاه کشور انجام داده اند، ادای احترام می شود.

روز کارگر به عنوان زمانی برای تأمل در تاریخ جنبش کارگری و مبارزات جاری برای حقوق کارگران و رفتار عادلانه در محل کار عمل می کند.
روز کارگر روزی است برای شناسایی و قدردانی از کمک‌های ارزشمند کارگران به جامعه و ارج نهادن به فداکاری و تعهد آنها به شغلشان.
برای حمایت از کارگران و بهبود شرایط کاری آنها، می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد، از جمله:

1. پرداخت حقوق و دستمزد منصفانه و به موقع به کارگران.2. ارائه شرایط کاری ایمن و سالم برای کارگران، از جمله ارائه تجهیزات و لوازم حفاظتی.3. ارائه فرصت‌های آموزش و رشد حرفه‌ای برای کارگران به منظور بهبود مهارت‌های آنها.4. ایجاد فضای کاری دوستانه و پذیرایی برای کارگران.5. ارائه بیمه‌های بهداشتی و پزشکی مناسب برای کارگران و خانواده‌های آنها.6. حفظ حقوق کارگری و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و تبعیض‌های نژادی یا جنسیتی.7. حمایت از حقوق کنونی و تلاش برای بهبود قوانین کاری و حقوق کارگران در سطح ملی و بین‌المللی.

پشتیبانی از حقوق کارگران می‌تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود