Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به افزایش مبادلات بازرگانی بین دو کشور، به‌رغم تحریم‌ها، یادآور شد که تجار آمریکایی همچنان به سرمایه‌گذاری در مناطق شرق دور روسیه و باقی ماندن در بازار پرسود این کشور علاقه دارند. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "آناتولی آنتونوف" سفیر روسیه در ایالات متحده در مصاحبه با روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو اعلام کرد، به‌رغم اعمال تحریم‌های آمریکا، حجم مبادلات بازرگانی بین ایالات متحده و روسیه در 6 ماهه نخست سال 2019 به میزان 14 درصد افزایش داشته و به رقم 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این تجار آمریکایی سرمایه گذاری‌های خود در مناطق شرق دور روسیه را افزایش داده‌اند.

آنتونوف گفت: «مسلماً تحریم‌ها مانع از عادی شدن روابط تجاری-بازرگانی بین دو کشور شده است. ولی آمریکایی‌ها تقریباً نگاه واقع بینانه‌ای به اوضاع داشته و علاقه خود به داشتن روابط تجاری در روسیه را از دست نداده‌اند. مسکو نیز به از سرگیری ارتباط هوایی مستقیم بین آلاسکا و مناطق همجوار مرزی روسیه علاقه دارد.»

سفیر روسیه افزود: «در میان عرصه‌های بالقوه برای طرح‌های مشترک، می‌توان از استخراج گاز طبیعی (در حوزه های گازی یامال و ساخالین) صنایع غذایی و تولید برخی مواد طبیعی، غذاهای دریایی و گردشگری نام برد. برخلاف شدیداللحن شدن سیاست مقامات واشنگتن علیه مسکو، تجار آمریکایی قصد خود برای باقی ماندن در بازار روسیه که برای آنها سودمند است را همچنان نشان می دهند.»

سفیر روسیه: مقابله با "روس‌هراسی" لازمه بهبود روابط با آمریکاستسفیر روسیه: آمریکا جنگ روادیدی علیه مسکو به‌راه انداخته است

وی همچنین یادآور شد که افزایش علاقه مندی توریستی شهروندان آمریکایی به خاطر تمایل آمریکایی‌ها برای دیدن روسیه و عدم اعتماد به تبلیغات غربی در این رابطه است. مردم آمریکا مایل هستند تا با چشم خود روسیه امروزی را ببینند و خود درباره این کشور قضاوت کنند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی

صدهانیروی پلیس ضد شورش آمریکا به دانشگاه کلمبیای نیویورک که دو هفته‌ای است محل تحصن مسالمت‌آمیز ضد صهیونیستی دانشجویان والبته آغازگر خیزش سراسری ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا است یورش بردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078470 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد