Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-به دنبال شکایت دختری ۲۴ساله مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام او را به اسیدپاشی تهدید می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای تهران قرار گرفت.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم قبل از تهدید اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرده است و این می‌تواند نشان‌دهنده آشنایی قبلی شاکی و متهم باشد ولی دختر جوان در این‌باره حرفی نزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان مالک خطی را که دختر جوان با آن تهدید شده بود، شناسایی و احضار کردند. مرد 50ساله بعد از حضور در اداره پلیس گفت: من مالک خط هستم ولی هیچ اطلاعی از ماجرای تهدید ندارم و شاکی را هم نمی‌شناسم. مأموران  در بررسی‌های بعدی دریافتند این خط در اختیار پسر 24ساله این فرد است.
در ادامه مأموران متوجه شدند متهم و شاکی در یک دانشگاه در حال تحصیل هستند. به این ترتیب، دختر جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی با متهم دوست دانشگاهی بودم و قصد ازدواج داشتیم ولی به‌علت نداشتن تفاهم تصمیم به قطع رابطه گرفتم ولی متهم قبول نکرد. من در مدت دوستی تعدادی از عکس‌های شخصی‌ام را به او داده بودم و او مکررا من را تهدید به انتشار تصاویرم می‌کرد تا اینکه با مخالفت شدید و قطعی من روبه‌رو شد و پس از انتشار تصاویرم در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، من را تهدید به اسیدپاشی کرد. من نگران بودم مبادا این کار را انجام دهد به‌همین دلیل شکایت کردم.
با حل‌شدن معمای پرونده و انگیزه متهم، این جوان با همکاری پدرش در پلیس حاضر شد و گفت: در طول تحصیل در دانشگاه به شاکی علاقه‌مند  شدم و با هم دوست شدیم و قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم. ناگهان این دختر به همه وعده‌های خود پشت پا زد و با وسط‌کشاندن موضوع  نداشتن‌ تفاهم فکری خواست قطع ارتباط کند. من هم از این موضوع ناراحت شدم و چون به وی علاقه‌مند بودم، او را به انتشار تصاویر شخصی‌اش تهدید کردم ولی او توجهی نکرد به‌ناچار او را تهدید به اسیدپاشی  و برای انتقام‌جویی تصاویر خصوصی او را منتشر کردم و حالا از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.
پرونده پس از تکمیل تحقیقات و مستندات پلیس به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای ارسال شد و متهم در اختیار قانون قرار گرفت.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی

خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته بود.

مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین مربیان خارجی است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده است.

به گزارش ورزش سه، فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه‌ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی‌های قابل تحسین او، علاقه‌ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می‌دهد. این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال‌ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظرهای توأم با نیش و کنایه را حفظ می‌کنند.

حادثه‌ای که زندگی مورایس را تغییر داد
به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.

او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

می‌خواهم مسلمان شوم

اما آنچه مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»

به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.

نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرایند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

ازدواج با دختر ایرانی

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ‌تر شد و رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت کردند.

در این خصوص گفته می‌شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی‌اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید