Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@14:23:35 GMT

برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۲۲۳۰

برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در یاسوج

حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز، 12 شهریورماه ساعت 11 صبح نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در بقعه امامزاده مختار یاسوج با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.
وی افزود: تبلیغات اسلامی استان 60 هیئت مذهبی و مسجد شاخص به اوقاف معرفی کرده و اوقاف از محل نیات واقفین (موقوفه‌های عزاداری امام حسین(ع)،‌ روضه خوانی و اطعام ایتام ) دیگر استان‌ها 2 حواله 300 و 500 هزار تومانی به این تعداد اعطا کرده و آنها با مراجعه به نمایشگاه مواد غذایی خاص عزاداری هیئت‌ها شامل برنج، روغن، قند، شکر، شربت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دریافت می‌کنند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را کارکرد وقف و آثار آن، کارکرد مراکز افق بقاع متبرکه در ترویج مباحث فرهنگی، اجتماعی و قرآنی و تجمیع متمرکز نیات و اجرای آن در مراکز افق بقاع متبرکه اعلام کرد.
حجت‌الاسلام مؤمن شاد تصریح کرد: غرفه همه واقف باشیم، غرفه کودک و نوجوان و پرسش و پاسخ، مشاوره خانواده و مسائل شرعی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه است، ضمن اینکه نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر از امروز تا پنج‌شنبه پذیرای بازدید علاقه مندان است.

یادآور می‌شود، استان کهگیلویه و بویراحمد موقوفه خاص عزاداری امام حسین(ع) ندارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد معارف شمیم حسینی محرم موقوفه هیئت های مذهبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود