Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@11:13:37 GMT

بارش باران در شمال/ گرد و خاک در جنوب غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۲۳۹۷

بارش باران در شمال/ گرد و خاک در جنوب غرب کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور طی امروز (۱۲ شهریور) از وزش باد نسبتا شدید در زابل خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز ( ۱۲ شهریور) در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فردا تا روز شنبه ( ۱۳ تا ۱۶ شهریور) در مرکز و غرب سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش پراکنده باران خواهیم داشت و در ساعت بعدازظهر همین روزها، در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز (۱۲ شهریور) در جنوب غرب کشور وزش باد با احتمال وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود همچنین طی سه روز آینده در منطقه زابل وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه در پایان با بیان اینکه امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ شهریور)، دریای خزر و غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود، وضعیت جوی تهران را طی دو روز آینده تشریح و اظهار کرد: فردا هوای تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای پایتخت در این روز ۳۲ درجه سانتیگراد و پایین‌ترین دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این، پس‌فردا (۱۴ شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارش باران گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ