Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:58:33 GMT

ملایی صدر را از دست داد/ بریمانلو همچنان در مکان هجدهم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۲۴۷۲

ملایی صدر را از دست داد/ بریمانلو همچنان در مکان هجدهم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی جودو در پایان رقابتهای قهرمانی جهان، رنینگ بهترین‌های جهان را در اوزان مختلف اعلام کرد. در این رده بندی سعید ملایی که ماه‌ها در مکان نخست وزن ۸۱- کیلوگرم بود با یک پله سقوط به مکان دوم رفت.

وی در این مسابقات عنوان پنجمی را کسب کرد و با این عنوان ۷۲۲ امتیاز به داشته‌های خود افزود تا با ۶۲۲۴ امتیاز در مکان دوم وزن خود بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد محمدی بریمانلو که فرصت حضور در رقابتهای جهانی را پیدا نکرد بدون تغییر با ۲۴۵۴ امتیاز در مکان هجدهم وزن ۷۳- کیلوگرم قرار گرفت.

در این رده بندی جواد محجوب با ۱۱۸۲ امتیاز در مکان چهلم وزن ۱۰۰+ کیلوگرم قرار دارد.

کد خبر 4709813

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو رنکینگ جهانی سعید ملایی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم والیبال نوجوانان ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد