Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس برای حضور در گردهمایی مربیان برجسته و برتر قاره آسیا به شانگهای چین سفر کرده است. تاریخ انتشار: 10:02 - 12 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۷۹۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، از گابریل کالدرون سرمربی این تیم دعوت کرد تا طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ شهریور (۴ و ۵ سپتامبر) در گردهمایی مربیان برتر قاره آسیا در شانگهای چین شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه ارسالی اعلام شده بود این همایش با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال چین و با هدف به اشتراک گذاری تجربیات ۲۰ نفر از مربیان برتر قاره برگزار می‌شود.

«اندی راکسبورگ» از کارشناسان صاحب‎نام توسعه فوتبال در جهان که عنوان مدیریت‎فنی کنفدراسیون را بر عهده دارد، عامل برگزاری همایش است و «ژرارد هولیه» سرمربی فرانسوی و سابق تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، المپیک لیون و آستون ویلا مهمان ویژه این همایش خواهد بود.

طبق اعلام محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، کالدرون روز جمعه و پس از پایان این سمینار به تهران برمی‎گردد تا تمرینات تیمش را شخصا پیگیری کند.

همچنین به احتمال زیاد، با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس و نفر اول کادرفنی الاهلی عربستان هم در این کنفرانس حضور دارد، دیدار دوستانه‎ای با گابریل کالدرون سرمربی کنونی سرخپوشان در چین برگزار کند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است