Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای ترافیک شهرستان رامسر بر ضرورت پایش تصویری برای کنترل ترافیک در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد آزاد فرماندار رامسر صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان رامسر با بیان اینکه نیروی انتظامی در کاهش ناهنجاری‌ها اقدامات خوبی انجام داده است اظهار کرد: مبارزه با هنجار شکنی و اعمال ضد ارزشی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهرستان رامسر در بخش‌های مختلف به جهت همراهی‌های مردم درخشش خوبی دارد.

 فرمانده انتظامی رامسر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اصلاح ساختار هندسی و نقاط حادثه خیز سبب پیشگیری از تصادفات حادثه خیز میشود گفت: رامسر با حجم انبوه مسافر در شش ماهه اول سال  فاقد کمربندی است که سبب ایجاد ترافیک می شود.

علی قیصری تصریح کرد: اصلاح ساختار هندسی و نقاط حادثه خیز سبب پیشگیری از تصادفات حادثه خیز می شود. 

رئیس پلیس راه میانحاله نیز در این جلسه گفت: خط کشی محور جواهرده و نصب تابلو و علائم در مسیر و روستای جواهرده، آسفالت ۳۰ متری استل کنار سبب کاهش تصادفات و نظم جاده ای می شود.

حسن عسگرزاده افزود: دست فروشان حاشیه راه  در محور جواهرده رو به رشد بوده که سبب معضلات ترافیکی میشود و باید جمع آوردی شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان رامسر نیز در این جلسه گفت: احداث پارکینگ عمومی در شهر سبب کاهش ترافیک و پیشگیری از سرقت خودرو می شود.

اسرافیل نصیری تصریح کرد: به هر شهری وارد میشویم نظم و ساماندهی ترافیک سبب قانونمندی آن شهر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهر نیاز به تحرک در روان سازی ترافیک دارد و احداث پارکینگ عمومی سبب کاهش ترافیک و پیشگیری از سرقت خودرو می شود.
 
رئیس پلیس راهور رامسر با بیان اینکه میدان دادگستری دارای ترافیک سنگین است که نیاز به طراحی، اصلاح هندسی و همفکری شورای ترافیک جهت روان سازی دارد گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز جهت پیشگیری و کاهش تصادفات عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مانیتورینگ پایش تصویری جهت کنترل ترافیک و جرائم رانندگی در اختیار پلیس راهور قرار بگیرد.

شهردار رامسر نیز در این جلسه اظهار کرد:مهندسی ترافیک در ساعات مشخص سبب کاهش ترافیک و هزینه می شود.

رضا کحالی گفت: در بخش مهندسی ترافیک ضعیف عمل شده است و در چهار راه ها مسیر فرار خودرودها طراحی تا سبب روان سازی ترافیک شود.

وی افزود: شهرداری با جانمایی مناسب نسبت به ایجاد مکان های مناسب جهت استقرار و ایستگاه پلیس اقدام می کند.

شهردار رامسر با اشاره به اینکه هدف ما خدمت به مردم است و نقض حقوق شهروندی سبب مخاطرات اجتماعی میشود تصریح کرد: احداث ۶۰ کیوسک در پیاده رو موجبات نقض حقوق شهروندی است که باید ساماندهی شود.

کحالی گفت: ۸۰ درصد شهر رامسر پیاده رو ندارد که سبب نقض حقوق شهروندی شده و شهرداری با اصلاح پیاده رو ها سبب ایجاد امنیت برای عابران می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین

دریافت 22 MB کد خبر 6096711

دیگر خبرها

  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال