Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@03:02:41 GMT

کار برگشت روزبه چشمی به استقلال تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۲۸۰۹

کار برگشت روزبه چشمی به استقلال تمام شد

مدافع فصل گذشته استقلال که مدتها دنبال انتقال به یک تیم اروپایی بود، سرانجام بعد از نداشتن یک مشتری مطلوب از قاره سبز، به ناچار طی چند روز آینده به این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که گفته می شد چشمی به تراکتور نزدیک شده است، اما با اعلام امیر حسین فتحی مذاکرات با روزبه به صورت جدی از طریق مدیر برنامه این بازیکن صورت گرفته و این بازیکن طی روز‌های آتی به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با اعلام این خبر گفت: با چشمی و مدیر برنامه هایش مذاکرات خوبی انجام دادم و فکر می‌کنم مانعی برای حضور چشمی به استقلال وجود نداشته باشد. این بازیکن با درخواست استراماچونی به تیم استقلال بازخواهد گشت.

پیش از این پیراهن چشمی برای این بازیکن توسط باشگاه حفظ شد و سیاوش یزدانی شماره این بازیکن را به باشگاه تحویل داد. طی روز‌های گذشته شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به تراکتور مطرح شد که فتحی بعد از اعلام خبر بازگشت وی به استقلال عملا خبر تراکتوری شدن چشمی را تکذیب کرد. باید منتظر ماند و دید قرارداد کتبی طرفین چه زمانی امضا می شود؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تابناک ورزشی بازگشت سعید ملایی سید محمد حسینی عمار صالحی اعتراضات هنگ کنگ سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم