Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:03:53 GMT

قوه قضائیه نیازمند قضات بسیجی و انقلابی است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۲۹۷۵

قوه قضائیه نیازمند قضات بسیجی و انقلابی است

حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم روز سه شنبه در مراسم آغازین هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی و قضایی کشور در مشهد افزود: در گام دوم انقلاب و دوره جدید قوه قضائیه که یک حقوقدان بسیجی مخلص در راس آن قرار گرفته است بسیجیان به کمک او بیایند.
وی با بیان اینکه ۱۲ هزار قاضی در کشور حضور دارند ادامه داد: وکلای بسیجی می توانند در عرصه قضاوت، کشف حقیقت و احقاق حق کمک کار خوبی برای قاضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عالی کشور گفت: قاضی شجاع کسی است که در مقابل مفسد و فساد سینه سپر می کند و نسبت به هیچ شخصی ملاحظه نمی کند.
مرتضوی افزود: یکی از مواردی که در اجرای عدالت و سلامت اداری اهمیت دارد ادارات سالم است و اگر ادارات سالم باشند عدالت هم اقامه می شود.
وی ادامه داد: برای سلامت اداری بسیج باید فعال شود و بسیجیان مخلص در عرصه های مدیریتی ورود کنند.

دبیر اجرایی هفتمین اجلاس بسیج حقوقدانان کشور هم در خصوص اهداف این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: شعار این همایش جهاد حقوقی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد است که جزء مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است.
شهید شاطری پور افزود: در حاشیه این همایش کارگاه دشمن شناسی در فضای مجازی و نشست های تخصصی برای وکلا، قضات، کارشناسان دادگستری و استادان دانشگاه نیز برگزار می شود.
هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی و قضایی تا چهاردهم شهریور ماه در مشهد ادامه دارد.
۷۵۰۷/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیوان عالی کشور سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است