Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:13:24 GMT

پرچم کاتالونیا پشت لباس تیم ملی ایران!‌+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۳۷۳۳

پرچم کاتالونیا پشت لباس تیم ملی ایران!‌+عکس

کمپانی آل‌اشپورت که این روزها لباس تیم ملی را تولید می‌کند، پرچم ایالت کاتالونیا را پشت لباس تیم ملی قرارداده است.

به گزارش مشرق ، این روزها دوباره پای کمپانی آل‌اشپورت به فوتبال ما باز شده و پس از چند سال غیبت، دوباره لباس‌های باشگاه‌های لیگ برتر پرتعدادی از جمله پرسپولیس، استقلال، ... و تیم ملی را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: رونمایی از 2 طرح جدید پیراهن تیم ملی +عکس

پس از رونمایی از لباس پرسپولیس و استقلال توسط این کمپانی، حواشی زیادی به راه افتاد و عموم مردم معتقد بودند لباس‌های این دو تیم از روی کیت تاتنهام و منچستریونایتد کپی شده است. اما حالا پس از برگزاری اردوی تیم ملی و پوشیدن لباس‌های جدید توسط ملی‌پوشان، نکته‌ای قابل توجه نظر ما را جلب کرد و آن هم پرچم کاتالونیا پشت لباس تیم ملی است.

آل‌اشپورت در راستای کپی کردن طرح هایش، لباس تمرین تیم ملی را به رنگ لباس تمرین بارسلونا در آورده و حتی پرچم کاتالونیا که پشت لباس های بارسلونا دیده می‌شود را هم پشت لباس تمرین تیم ملی ایران قرار داده است. 

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان فوتبال پیراهن لباس تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند پرچم بازیکنان فوتبال آل اشپورت کاتالونیا ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال