Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید نیری» در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی جهان و کسب مجوز حضور در بازی‌های المپیک توکیو از ارزش زیادی برخوردار است.

وی گفت: در این مسابقات و به دنبال پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، مبارزات با تعدیل قوانین برای تیم ملی کشورمان و شرایط حفظ کامل موازین اسلامی برگزار شد که این موضوع ارزشمند و ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ضمن اشاره به برگزاری نمایشی مسابقات تیمی ترکیبی تکواندو در المپیک ۲۰۲۰، گفت: حضور ایران در این مسابقات تاییدی بر برخورداری کشورمان از جایگاه ویژه فنی در سطح تکواندو جهان است و امیدوارم که در توکیو شاهد نمایش زیبا و چشم نوازی از مهارت‌های تکواندو و موفقیت و پیروزی نمایندگان کشورمان باشیم.

نیری با اشاره به مسیر سخت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم افزود: زحمات زیادی را اعضا تیم ملی و کادر فنی در اردوهای آماده سازی منظمی که در جریان است متحمل می‌شوند. خانواده بزرگ تکواندو به این تیم ایمان قلبی دارند و برای «فریبرز عسکری» و شاگردانش در این مسیر پرفراز و نشیب، آرزوی موفقیت داریم.

وی گفت: فدراسیون تکواندو در سال جاری توجه ویژه‌ای به برنامه‌های آموزشی معطوف داشته است. در همین راستا شورای آموزش جلسات مستمر خود را برگزار و طی آن ۸۱ دوره آموزش داوری و مربیگری را به تصویب رساند که اجرای آن از ابتدای شهریور آغاز شد.

سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به اهمیت معادل‌سازی دان‌های ملی با بین المللی، توضیح داد: از تمامی تکواندوکارانی که تاکنون به هر دلیل موفق به معادل سازی دان های خود نشده اند می‌خواهیم از آخرین فرصت ایجاد شده بهره ببرند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو مسابقات جهانی تكواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس