Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احتمال دارد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به قید قرعه باهم مواجه شوند.
به گزارش آریا، اولین دربی پایتخت در فصل جدید فوتبال روز 31 شهریور ساعت 18:45 از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اما احتمال دارد این دو تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی که در تاریخ 7 و 8 مهر ماه برگزار می شود دوباره باهم روبه رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان قرعه کشی این مرحله از جام حذفی هنوز اعلام نشده اما طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، 16 تیم صعود کرده از مراحل اولیه جام حذفی با 16 تیم لیگ برتری قرار است در تاریخ 7 و 8 مهرماه با هم رقابت کنند. احتمال دارد دو تیم استقلال و پرسپولیس در همین مرحله یک شانزدهم به قید قرعه باهم مواجه شوند. پرسپولیس فصل گذشته  همزمان قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شد.
مربی ایتالیایی در دیدار استقلال و فولاد خوزستان یک کارت زرد دریافت کرده بود. آندره آ استراماچونی در بازی استقلال و فولاد خوزستان از علیرضا فغانی داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد. طبق آئین نامه مسابقات اگر سرمربی استقلال در هفته سوم لیگ برتر نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کند به طور اتوماتیک از حضور در هفته چهارم لیگ برتر محروم خواهد شد و این سرمربی ایتالیایی حق نشستن روی نیمکت استقلال را در بازی با پرسپولیس نخواهد داشت. استقلال در هفته سوم لیگ برتر میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است که این مسابقه روز یکشنبه 24 شهریور برگزار خواهد شد و استقلال روز 31 شهریور نیز در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است.
آبی پوشان معتقدند که در بازی رفت میزبان هستند و می خواهند بازی در روز تعطیل برگزار شود. دربی حساس پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته چهام لیگ برتر قرار است روز 31 شهریور برگزار شود اما باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض خواهد کرد. امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در اینباره گفت: اگر قرار است دربی رفت روز یکشنبه و غیر تعطیل برگزار شود ما انتظار داریم دربی برگشت هم در روز غیر تعطیل برگزار شود. ما در بازی رفت میزبان هستیم و این حق را داریم از تماشاگرانمان در روز تعطیل بهره ببریم. ما به این تصمیم اعتراض خواهیم کرد و در صورتی که شورای تامین نتواند بازی رفت را در روز تعطیل برگزار کند این انتظار را داریم که بازی برگشت هم در روز غیر تعطیل برگزار شود.
روزبه چشمی، بازیکن فصل گذشته استقلال در فصل نقل‌وانتقالات - تا 6 شهریور - قراردادش را با این تیم تمدید نکرد به همین دلیل این‌طور فرض شد که این هافبک ملی‌پوش در لیگ نوزدهم برای استقلال به میدان نخواهد رفت. با این حال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مذاکراتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشته و مانعی برای بازگشت چشمی به استقلال وجود ندارد. بازگشت دوباره چشمی به استقلال در حالی رخ خواهد داد که تراکتوری‌ها هم روز دوشنبه مذاکراتی با این بازیکن داشتند اما به نظر می‌رسد که چشمی ترجیح داده فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. باتوجه به این که چشمی هم‌اکنون با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و انتقالش در خارج از بازه نقل‌وانتقالات لیگ ایران بلامانع است.
در حال حاضر توافق کامل مالی بین چشمی و باشگاه استقلال انجام شده است و فقط مسائل کوچکی است که اگر آنها حل شود به احتمال فراوان شماره 4 آبی‌ها از فردا در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد. امیرحسین فتحی که در حال تلاش برای جذب بازیکن در پست دفاع وسط و مهاجم است، با تمدید قرارداد روزبه چشمی به احتمال فراوان می تواند هواداران را از عملکرد خود در فصل نقل و انتقالات راضی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاریخ دربی پرسپولیس یک شانزدهم جام حذفی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد، مدافع استقلال در دیدار دوشنبه شب دو تیم باید سه بار از زمین اخراج می‌شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمال کامیابی‌نیا بعد از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم همه بازی زیبایی را دیدند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. فکر می‌کنم ما لحظه‌ها را از دست دادیم و متأسفانه شکست خوردیم.

ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود

وی در مورد صحنه درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی بعد از پایان مسابقه، عنوان کرد: فیلم این صحنه منتشر شده است. واقعاً حرکت زشتی بود. فکر می‌کنم بازیکنان استقلال، مدیران و کادر فنی این تیم هم این موضوع را تأیید نمی‌کنند. فکر می‌کنم حامدی‌فر 20 تا 22 سال سن داشته باشد. او با این کار به آینده خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید به قضیه ورود کند و نگذارد چنین صحنه‌هایی به وجود بیاید که بازیکنی به خودش اجازه بدهد، چنین کارهایی بکند. کمیته انضباطی باید یک حکمی بدهد که بازیکنی دیگر این کارها را نکند، چون باعث به وجود آمدن تنش و تزریق آن به سکوها می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد داور بازی استقلال - ذوب‌آهن گفت: درست است که به بازیکنان می‌گویند درباره داوری صحبت نکنند، ولی تیم‌ها زحمت می‌کشند. شما صحنه‌های مربوط به روزبه چشمی را نگاه کنید، در این بازی حداقل سه مرتبه باید اخراج می‌شد! همین آقای ناظمی در بازی مقابل هوادار و در گوشه زمین روی صحنه خطا به من کارت زرد نشان داد. فکر می‌کنم چون هفته‌های آخر است همه (داوران و بازیکنان) باید تمرکز کنند.

وی بدون ذکر نام به صحبت‌های عبدالله ویسی پس از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. یک تیم مقابل یک تیم دیگر بازنده می‌شود و نمی‌تواند در بازی خود برنده شود، به تیم ما حرف می‌زنند. نگاه کنید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند. ما بیانیه یا کار غیراخلاقی هم انجام ندادیم. بالاخره یک جایی باید یاد بگیرند. اگر قرار باشد یک تیمی مقابل تیم دیگر در بازی خودش برنده نشود به بازیکنان و تیم ما حرف اضافه بزنند، ناظران بازی باید ورود کنند. مردم باید از فوتبال لذت ببرند نه اینکه هر کسی به خود اجازه بدهد هر حرفی بزند. این موضوعات به فوتبال ما ضربه می‌زند.

کامیابی‌نیا در پاسخ به خبرنگاری که اعلام کرد آیا منظورش بازی‌های هفته گذشته است، تأکید کرد: صد درصد.

انتها ی پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش