Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:46:28 GMT

اعزام ۲۷۰ مبلغ به ملایر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۰۸۴

اعزام ۲۷۰ مبلغ به ملایر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی تبیین و تشریح قیام عاشورا و فلسفه ماه محرم و برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه‌های روحانیون در ایام ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان ملایر است.

او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مبلغان و هیئات مذهبی در سطح شهرستان گفت: در این زمینه برنامه‌های در خصوص برگزاری برنامه‌های محرم و جلسات تبیین و تشریح برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام گروسی از برگزاری بیش از ۵۰ مورد گفتمان دینی با موضوع اهداف قیام عاشورا در مساجد، موسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با هیات مذهبی در خصوص نصب پلاکارد‌ها و بنرهایی‌ها در سطح شهرستان انجام شده است.

او در ادامه از برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در عصر روز تاسوعا در ملایر خبر داد و گفت: این تجمع بزرگ با حضور هیئات مذهبی و دستجات سینه‌زنی و عزاداری در میدان امام حسین (ع) ملایر برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه هماهنگی لازم برای پخش نذورات هیات مذهبی در شهرستان انجام شده است گفت: مقرر شده جلسات هیات مذهبی با تلاوت قرآن انجام شود.

گروسی از برگزاری مراسم احیای شب عاشورا خبر داد و افزود: این برنامه با تلاوت قرآن با حضور قاریان و مردم در سطح شهرستان در حسینیه‌ها و مساجد برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: به روحانیون و مبلغان و سخنرانان نیز تاکید شده به تبیین و تشکیل حدیث ثقلین پرداخته و فلسفه قیام عاشورا را برای مردم تبیین کند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، اقامه نماز ظهر عاشورا، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مکان‌های مختلف شهرستان، همایش احلی من العسل در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های ایام ماه محرم دانست.

گروسی با اشاره به اینکه ۲۵۳ هیات دارای مجوز در مناطق شهری و روستایی ملایر فعالیت دارند، ادامه داد: از این تعداد ۱۷ هیات مربوط به بانوان است و تعداد زیادی از این هیات‌ها به صورت خانگی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ب

برگزاری بیش از ۵۰ مورد گفتمان دینی در ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبلغ ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس