Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:08:10 GMT

شعبات اخذ رای در اردبیل ۶.۵ برابر افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۲۰۲

شعبات اخذ رای در اردبیل ۶.۵ برابر افزایش می‌یابد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل در اردبیل ۶.۵ برابر افزایش می‌یابد. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندائی صبح امروز در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل در اردبیل 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 برابر افزایش می‌یابد و از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ایجاد و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: تسریع و تسهیل شرایط برگزاری انتخابات از اهم مواردی است که برگزاری جلسات به همین منظور ترتیب یافته و درصدد هستیم با ایجاد شرایط و بسترهای لازم در این زمینه اقدام کرده و ثبت مشخصات رای دهندگان را به صورت کاملا الکترونیکی برای جلوگیری از هر گونه تخلفی محقق کنیم.

تهدید جانسون برای برگزاری انتخابات در آستانه منازعه برگزیت در پارلمانسمنان| برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در دستور کار قرار داردبررسی الگوهای مشارکت در ده دوره انتخابات مجلس در وزارت کشور

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: پیگیری اتصالات و زیرساخت‌های لازم از هم‌اکنون پیگیری می‌شود و در این زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و نیز اهمیت به تسلط برای اجرای باشکوه روند انتخابات مبنای کار است که امیدواریم با هماهنگی و انسجام کامل در راستای برگزاری باشکوه انتخابات اقدامات اساسی انجام دهیم.

ندائی به لزوم مشارکت گسترده رسانه‌ها در پوشش لحظه به لحظه انتخابات یازدهم مجلس در استان اشاره کرد و تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت و اصول ما جلوگیری از هر گونه تخلفات است تا بتوانیم با شور و حضور حداکثری مردم در راستای برگزاری این دوره از انتخابات عمل کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای تامین نیروی انسانی برای برگزاری باشکوه انتخابات اولویت اساسی است و در این زمینه ایجاد بانک اطلاعات خودروئی دستگاه‌های دولتی نیز در دستور کار است که امیدواریم در این زمینه هیچ کمبود و مشکلی باقی نماند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است