Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@18:55:51 GMT

مشارکت ۸۶ درصدی مشترکان در حذف قبوض برق

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۳۲۲

مشارکت ۸۶ درصدی مشترکان در حذف قبوض برق

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه خبر:
 شقایق یونسی با اشاره به پایان مهلت ارسال پیامک دریافت قبض برق از طریق تلفن همراه تا ۴ روز دیگر افزود: در صورتیکه مشترکان تا پایان مهلت تعیین شده اقدام به ارسال پیامک نکنند میزان مصرف برق آنان بصورت بدهی انباشته منظور خواهد شد.

وی گفت: از طریق رسانه ها، جراید و رسانه‌های جمعی و وبگاه‌های اینترنتی اطلاع رسانی کامل انجام شده است و انتظار داریم تا پایان مهلت مقرر حداقل میزان مشارکت مردمی به بیش از ۹۵ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
 
یونسی در ادامه گفت: هم اکنون تبریز و استان‌های ایلام و مرکزی مشارکت زیر ۷۰ درصد داشته اند. از طرفی دیگر در جنوب شرق کشور مانند کرمان، سیستان و بلوچستان و مناطق روستایی شماره تلفن‌ها سریع‌تر ارسال شده است.

وی در خصوص نحوه ثبت شماره تلفن همراه گفت: مشترکین شناسه‌ی قبض را به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ پیامک کنند. همچنین می‌توانند به سایت شرکت‌های توزیع برق منطقه مراجعه کنند و شماره قبض خود را ثبت کنند.

یونسی گفت: بخشی از منابع حاصل از صرفه جویی حذف قبوض کاغذی، برای تهیه بسته‌های لوازم التحریر و توزیع در مناطق محروم استفاده خواهد شد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان با اشاره به مشارکت حدود 100 درصدی کرمانی ها در طرح حذف قبض کاغذی برق گفت: از سال‌ها قبل یکی از اهداف استراتژیک شرکت برق کرمان نیاز نداشتن به حضور مشترکین برای دریافت خدمات برقی تا سال ۱۴۰۴ است.

عبدالحمید مهدوی نیا افزود: از سال ۹۲ برنامه ریزی‌های لازم را برای ارائه خدمات به مردم انجام شده است تا مشترکین بدون محدودیت مکانی و زمانی امکان درخواست انشعاب و سایر موارد را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: از ابتدا زیرساخت‌های لازم را برای اینکار آماده سازی کرده ایم به صورتیکه در سال ۹۵ برای ارتباط با مردم شماره‌های تلفن همراه مشترکین را جمع آوری کرده ایم، از سال ۹۶ سامانه خاموشی‌ها برای اطلاع رسانی سریع به کسانیکه امکان خاموشی منازلشان وجود داشت راه اندازی شده است. سال گذشته اپلیکیشن شرکت را برای ارائه ۲۴ خدمت الکترونیکی راه اندازی کرده ایم که مشترکین هم از طریق این اپلیکیشن و هم از طریق پرتال می‌توانند تمامی تغییرات را در سامانه برق منطقه‌ای پیگیری کنند.

 
او افزود: پس از اعلام وزارت نیرو مبنی بر اجرای طرح دیجیتال، با توجه به اینکه ۹۵ درصد کار‌ها انجام شده بود از ابتدای تیرماه شروع به اجرای این طرح کردیم و از آن زمان تاکنون هیچ قبض برق کاغذی صادر نشده است.

وی گفت: یکی از مشکلات در این راه وجود مستاجران در شهر‌های بزرگتر است که مانع اطلاع رسانی دقیق به مصرف کننده اصلی می‌شود. در این طرح با ارسال پیامک به مالک و مستاجر بصورت همزمان، مالک از پرداخت به موقع بهای برق مصرفی مطمئن می‌شود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد