Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@09:42:58 GMT

نهضت کربلا؛ الگوی هشت سال دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۳۲۵

نهضت کربلا؛ الگوی هشت سال دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، روز گذشته 11 شهریورماه در جمع عزاداران شهرستان کوثر اظهار کرد: همانطور که خداوند متعال ابدی وهمیشگی است نهضت امام حسین(ع) نیز تا ابد همیشگی وجاودان خواهد بود و اگر ما بخواهیم رنگ وبوی حسینی به خود بگیریم باید آن امام بزرگوار را در زندگی الگو قرارداده وسعی کنیم راه و روش امام حسین(ع) را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی گفت: امام حسین(ع) در مقابل تمام انحرافات دینی ایستادگی کرد وبزرگترین کار امام این بود که دین اسلام را زنده نگه داشت وگرنه اسلام وهویت دین به کلی از بین می‌رفت و دومین کار بزرگ امام حسین(ع) هدایت بشریت بود هدایت جامعه‌ای که غرق در ظلمت وجهالت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: اگر نهضت کربلا نبود جنگ هشت ساله ما نام دفاع مقدس را به خود نمی‌گرفت و با همین فرهنگ و ادبیات عاشورا رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند؛ اگر نهضت عاشورا نبود در حال حاضر ما کسانی بنام مدافعان حرم نداشتیم تا از حرم حضرت زینب (س) دفاع کنند واستقلال، عظمت، حرّیت و باور ما در سایه نهضت عاشورا است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل فرهنگی نهضت کربلا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد