Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@20:23:21 GMT

شکایت چین علیه واشنگتن

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۳۴۶

وزارت بازرگانی چین در بیانیه‌ای اعلام کرد پکن پرونده‌ای علیه واشنگتن در سازمان تجارت جهانی WTO در مورد تعرفه‌های وارداتی آمریکا باز کرده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بازرگانی چین در بیانیه‌ای اعلام کرد پکن پرونده‌ای علیه واشنگتن در سازمان تجارت جهانی (WTO) در مورد تعرفه‌های وارداتی آمریکا باز کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این وزارتخانه، دور جدید تعرفه‌های آمریکا، توافقی را رؤسای جمهور آمریکا و چین در نشست اوساکا امضا کردند، نقض می‌کند. چین با عزم راسخ از حقوق قانونی خود مطابق با قوانین WTO حفاظت می‌کند.

آمریکا در اول سپتامبر 15 تعرفه بر انواع کالاهای چینی از جمله کفش، ساعت‌های هوشمند و تلویزیون‌های مسطح اعمال کرد و چین نیز تعرفه‌های جدیدی بر نفت خام آمریکا اعمال کرد.

رؤسای جمهور چین و آمریکا در اوایل ماه ژوئن در نشست جی 20 در اوساکای ژاپن با یکدیگر دیدار کردند و ترامپ گفت آماده است تا به یک توافق دوجانبه قابل قبول دست یابند. در کمتر از یک هفته، وی 10 درصد تعرفه جدید برای کالاهای چینی اعلام کرد و چین را برای پایبند نبودن به تعهدش برای خرید بیشتر محصولات کشاورزی آمریکا مورد انتقاد قرار داد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F1T برچسب ها: تجارت ، واشنگتن ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تجارت واشنگتن بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟