Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:48:24 GMT

بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۷۵۱

بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال

قربان صفی لویی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زندانی محکوم به قصاص که ۴ سال پیش در شهرستان بناب مرتکب قتل عمد شده بود، با رضایت اولیای دم از زندان مراغه  رهایی یافت.

وی ادامه داد: زندانی فوق که پیش از این یک بار از پای چوبه دار بازگشته بود، بار دیگر جهت اجرای حکم به پای چوبه دار رفت، اما با رایزنی های انجام شده از تمامی اولیای دم رضایت اخذ و زندانی از قصاص رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی لویی همچنین گفت: در آستانه ماه محرم ۲ نفر زندانی محکوم مالی نیز با کمک اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است. 

۶۱۲۰/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زندان ها اوقاف و امور خیریه ستاد دیه آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید