Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@02:27:42 GMT

نقاشی هنرمند فلسطینی در تقدیر از حزب الله عراق

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۰۶۵

نقاشی هنرمند فلسطینی در تقدیر از حزب الله عراق

یک هنرمند نقاش فلسطینی با ترسیم پرتره‌ای از دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به این فرمانده جهادی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، یک هنرمند نقاش فلسطینی با ترسیم پرتره‌ای از دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به این فرمانده جهادی ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شادی ابو القمبز ساکن منطقه شجاعیه در نوار غزه که بیست سال است به‌صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کند، هنر خود را وقف آفرینش تصاویر الهام‌بخش از شهدا و چهره‌های بارز مقاومت نموده است تا به‌گفته خود از این طریق وظیفه ملی‌اش را ادا کند.

 

وی درباره انگیزه خود از ترسیم چهره شیخ «اکرم الکعبی» گفت: ایشان یکی از فرماندهان مقاومت عراق و جزو رهبران الحشد الشعبی و همچنین دبیرکل جنبش نُجَباء می‌باشد؛ جنبشی که در زمینه مقاومت خودی نشان داده و به همین خاطر آماج دسیسه دشمنان واقع شده است.

 

این هنرمند فلسطینی ادامه داد: افرادی مثل اکرم الکعبی، الگوهایی هستند که در برابر توطئه‌ها علیه فلسطین و امت اسلامی ایستاده‌اند. جنبش نُجَباء با هدایت این رهبر بزرگ، به‌عنوان نیرویی بازدارنده عمل می‌کند و هدف اصلی‌اش را آزادسازی قدس و جولان اعلام کرده است.

 

وی خاطرنشان ساخت: پیش‌تر در چندین مصاحبه از دبیرکل نُجَباء درباره مبارزه با دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی شنیده بودم. ما اطمینان داریم که رزمندگان نُجَباء و الحشد الشعبی، همچنین انصارالله و مقاومت اسلامی فلسطین دوشادوش یکدیگر برای آزادسازی جولان و سرزمین‌های اشغالی تلاش خواهند کرد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد محرم عزاداری محرم مجلس نمایشگاه هفته دولت استان همدان خبرگزاری شبستان النجباء عراق مقاومت اسلامی نجباء عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا