Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ این المپیاد با حضور ۲۳ تیم و بیش از ۱۶۰ ورزشکار  به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

 رقابت های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سپک تاکرا کشور علاوه بر برخورداری از سطح فنی بالا بصورت فشرده و منظم برگزار شد و تیم منتخب سپک تاکرای بانوان استان توانست با انجام ۷ بازی بدون باخت به فینال این رقابت ها راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم منتخب سپک تاکرای بانوان استان در این رقابت ها توانست از سد تیم های خراسان شمالی ،خراسان جنوبی،کرمانشاه، همدان قم و گلستان و خراسان رضوی با اقتدار عبور کند.

در دیدار پایانی با تیم استان مرکزی نیز پس از کسب تساوی ۱-۱ در دو ست ، با واگذاری ست سوم به نایب قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

 سرپرستی تیم منتخب استان در این رقابت ها بر عهده سمانه نعمتی نائب رئیس بانوان کمیته سپک تاکرا استان و مربیگری تیم بر عهده نرگس پاپی نائب رئیس بانوان کمیته آموزش هیات انجمن های ورزشی استان بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال