Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:43:52 GMT

مربیان ورزشی در تربیت شاگردان خود ناامید نشوند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۶۵۳

مربیان ورزشی در تربیت شاگردان خود ناامید نشوند

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛شمسایی در سومین جلسه طرح پهلوان پروری سال 98 بسیج ورزشکاران سپاه لرستان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  ،اظهار کرد:  اگر امام و ولی زمان خود را بشناسیم راه درست را خوب تشخیص میدهیم و تحت توجهات امام قرار میگیریم و در  مسیر خیر حرکت می کنیم.

اوافزود : بعضی جوانان که شاید بی بندوبار باشند و حتی به نماز خود اهمیت نمیدهند ، ولی با فرا رسیدن ماه محرم،  در مراسم عزای امام حسین (ره) شرکت می کنند که این نشان از حب اهل بیت (ع) و محبت آنها نسبت به ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسایی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما باید  8 میلیون جوان مومن انقلابی پا به کار داشته باشیم و اینکه  هر کجا هستید آنجا را مرکز دنیا قرار دهید، تصریح کرد:  مربیان نباید از تربیت شاگردان خود نا امید شوند و برای آنها الگوی عملی خوبی باشند ،  چرا که پیامبر (ص) همواره با عمل خود مردم را دعوت می کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین اهل بیت بسیج رهبر معظم انقلاب محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی