Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@21:18:59 GMT

تعطیلی واحد تولیدی توسط بانک ها جرم است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۶۶۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، معاون امور اقتصادی و هماهنگی استانداری گیلان با درخواست از بانک‌ها در خصوص شفاف‌سازی در خصوص واحدهای صنعتی گفت: وقتی واحدهای صنعتی به بانک معرفی می‌شود انتظار این است وضعیت شفافی از این واحدها داشته باشند و اگر بانک‌ها مشکلاتی در تهران دارند به ما اعلام کنند تا بتوانیم مشکلات را در این خصوص حل کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزام صفت با بیان اینکه بانک‌ها باید با واحدهای صنعتی همکاری کنند، اظهار کرد: بعضی از واحدهای صنعتی توان پرداخت تمام بدهی‌ها و معوقه‌های خود را ندارند زیرا در این صورت با مشکل مواجه نمی‌شدند لذا از بانک‌ها درخواست داریم در این خصوص با واحدهای صنعتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در استان گیلان و کشور تصریح کرد: ماده اولیه پایه و اساس واحد تولیدی است و اگر این واحد تولیدی ماده اولیه‌اش خارجی باشد با توجه به شرایط اقتصادی کشور میزان تسهیلاتی که باید دریافت کنند سه برابر سال گذشته است لذا باید بانک‌ها به این نکته توجه جدی کنند زیرا در غیر این صورت بعضی از واحدهای تولیدی به‌مانند بیست درصد سال گذشته نمی‌توانند کار کنند.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به انجام مصوبه‌ها افزود: در کشور برای رفع موانع تولید مصوبه‌های بسیار خوبی وجود دارد که اگر توسط مسؤولان و واحدهای تولیدی اجرایی شود بسیاری از مشکلات موانع تولید حل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان