Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@02:57:39 GMT

نرم‌افزار فلش در مرورگر اج به خاطره‌های می‌پیوندد!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۱۷۳

نرم‌افزار فلش در مرورگر اج به خاطره‌های می‌پیوندد!

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرد استفاده از برنامه فلاش شرکت ادوب را بر روی مرورگر «اج» ناممکن خواهد کرد و این نرم‌افزار تعاملی را بازنشسته می‌کند.

پیش از این بسیاری از شرکت‌های فناوری به علت مشکلات امنیتی فراوان نرم‌افزار فلاش آن را بازنشسته کرده بودند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به گوگل اشاره کرد که استفاده از فلاش را بر روی مرورگر کروم مسدود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، مایکروسافت قبلاً از بازنشستگی نرم‌افزار فلاش در مرورگر جدید اج که بر مبنای موتور Chromium طراحی شده، خبر داده بود. اما این تصمیم تا به امروز عملیاتی نشده بود. گوگل تصمیم خود را در این زمینه را در سال ۲۰۱۷ عملیاتی کرد و فلاش از نسخه ۷۶ مرورگر کروم به بعد قابل استفاده نبود.
انتقادهای گسترده از ضعف امنیتی نرم افزار فلاش باعث شد تا خود شرکت ادوب از تصمیم برای بازنشستگی آن تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر دهد.

دو سال قبل مایکروسافت، اپل و موزیلا برنامه‌های خود برای بازنشسته کردن فلاش را در مرورگرهای هر شرکت اعلام کردند اما عملیاتی شدن این تصمیم در مورد مایکروسافت به علت تغییرات مربوط به طراحی آن تا به امروز رخ نداده و انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ نهایی شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران

امیراسماعیل آذر استاد ادبیات فارسی و مجری برنامه مشاعره در برنامه برمودا حضور پیدا کرد. آذر خاطراتی را از مهدی اخوان ثالث، شهریار و دیگر شاعران و هنرمندان بنام ایران تعریف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟