Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:40:05 GMT

کمک۶۵۰ میلیونی گیلانیان در جشن عاطفه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۳۰۳

کمک۶۵۰ میلیونی گیلانیان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: مردم نوع‌دوست گیلان در این مرحله ۶۵۰ میلیون تومان در این مرحله کمک کرده‌اند.

اهرابی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۹۰ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است، افزود: این کمک‌های به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ احسان و انفاق قبل از شروع سال تحصیل جدید است، گفت: یکی از اولویت‌های ما حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند بوده تا از تحصیل بازنمانند.

وی همچنین از برگزاری مرحله دوم این جشن همزمان با ۱۰ مهر ماه امسال با آغاز سال تحصیل جدید در سطح مدارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله دانش‌آموزان و والدین کمک‌های خود را در قالب پاکت‌های نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، ادامه داد: برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش‌آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آنها اهدا کنیم.

کد خبر 4709632

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن عاطفه ها هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان