Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:33:45 GMT

استراماچونی و نکونام توبیخ شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۳۶۶

استراماچونی و نکونام توبیخ شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (سه شنبه) اعلام کرد که علاوه بر «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی آبی پوشان، «وریا غفوری» بازیکن تیم استقلال تهران بعد از دیدار برابر ماشین سازی تبریز در مصاحبه‌ای به توپ‌های بازی اعتراض کرد. بر همین اساس او به دلیل عدم ارسال دفاعیه به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال تهران هم به دلیل عدم توجه به دستورات مقامات به توبیخ کتبی محکوم می‌شود.

همچنین در این دیدار «حمیدرضا جودکی نژاد» مربی تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به کارت زرد شد انجام داد تا او نیز به توبیخ کتبی محکوم شود. به دلیل فحاشی و پرتاب بطری هواداران منسوب به تیم ماشین سازی تبریز نیز این باشگاه به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است.)

این کمیته در ادامه آراء خود اعلام کرد «امید عالیشاه» بازیکن تیم پرسپولیس تهران بعد از دیدار برابر پارس جنوبی جم نسبت به توپهای بازی، اعتراضاتی را مطرح کرد. با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه او نیز به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

«جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از دیدار برابر صنعت نفت آبادان نسبت به تصمیمات داوری اعتراضاتی را مطرح کرد. او نیز با توجه به عدم ارسال دفاعیه به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

آرای فوق قطعی است.

در جدول رده‌بندی مسابقات که دو هفته آن برگزار شده است، تیم‌های سپاهان و شهرخودرو با ۶ امتیاز در بالای جدول رده‌بندی ایستادند. تیم‌های پیکان و شاهین شهرداری بوشهر نیز هنوز امتیازی کسب نکردند.

هفته سوم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال استراماچونی کمیته انضباطی جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد