Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:20:58 GMT

نبرد سرمربیان تیم‌های ملی بر سر آرزوهایشان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۴۷۰

نبرد سرمربیان تیم‌های ملی بر سر آرزوهایشان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین گزارش خود در خصوص برنامه‌های سرمربیان تیم‌های ملی در قاره کهن برای پیش بردن اهداف خود برای موفقیت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه کرد. در این گزارش نام مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صادقی: ویلموتس مربی بزرگی است/ نباید هدف مان فقط صعود به جام جهانی باشد

بخشی از گزارش که در مورد مارک ویلموتس نوشته شده است، به شرح زیر است: 

 از مربیان جوان و تازه کار تا آن‌هایی که باتجربه هستند، همگی در اندیشه آن هستند تا به هدف خود که دستیابی به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، برسند.  

حالا مارک ویلموتس باید جای خالی سرمربی بزرگی، چون کارلوس کی روش را در سمت سرمربیگری تیم ملی ایران پر کند و باید در دیدار‌هایی حساس برنامه‌های خود را برای کامیابی و موفقیت پیاده کند. ایران در گروه C مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف عراقی با پتانسیل بالا برود و همچنین با تیم ملی بحرین با سرمربی تعویضی خود یعنی هلیو سوسا مصاف کند.

علاوه بر این رقابت‌های هنگ کنگ و کامبوج نیز پیش روی شاگردان ویلموتس است.

همچنین در این گزارش سرمربیانی چون فن مارویک، اروه رنار، مارچلو لیپی، موریاسو، سانچز و ... حضور دارند. 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس