Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:02:26 GMT

برگزاری نمایشگاه مجسمه‌نگاری ۲ هنرمند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۴۸۲

برگزاری نمایشگاه مجسمه‌نگاری ۲ هنرمند

نمایشگاه مجسمه‌نگاری حسین عصمتی و مینا صدری جمعه (۱۵ شهریور ماه) در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در این نمایشگاه آثار مجسمه‌نگاری شامل ۱۴ مجسمه برنز و ۳۵ تابلو طراحی روی مقوا و کاغذ، که از پیش‌طرح‌های مجسمه‌های برنز است، به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مینا صدری یکی از هنرمندان این نمایشگاه، فارغ‌التحصیل دکتری پژوهش هنر دانشگاه تهران است. او اکنون عضو هیات علمی گروه نقاشی و مجسمه‌سازی و استادیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. صدری در سال‌های تحصیل و تدریس، به نگارش چندین کتاب و مقاله پرداخته است؛ کتاب‌های «نگاره‌های عرفانی» و «آسیب‌شناسی آموزش هنرهای سنتی در دوران معاصر» از آثار مکتوب این هنرمند است.

دیگر هنرمندی که آثارش در نمایشگاه «مجسمه‌نگاری» به نمایش درخواهد آمد، حسین عصمتی است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته نقاشی در دانشگاه تهران و تربیت مدرس و همچنین دکتری خود را در رشته تاریخ تحلیلی تطبیقی هنر اسلامی از دانشگاه تهران دریافت کرده است و در ادامه نیز موفق به دریافت گواهینامه درجه یک نگارگری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

عصمتی ضمن انجام فعالیت‌های تخصصی در این حوزه، چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر درآورده است که از آن جمله می‌توان به کتاب «شیوه طراحی از نقوش حیوانی در نگارگری ایران» اشاره کرد.

آیین گشایش این نمایشگاه جمعه (۱۵ شهریورماه) ساعت ۱۷ در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه هنرمندان ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین ثابتی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پاویون استان تهران در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بر اساس بازدیدهایی که از غرفه ها داشتم غرفه داران اعلام کردند که در این نمایشگاه به نسبت سال قبل اقدامات بهتری صورت گرفته و تسهیل گری ها بیشتری انجام شده است.

ثابتی به برخی گلایه ها در خصوص این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: ایراد عمده ای که برخی حاضرین در این نمایشگاه به «ایران اکسپو ۲۰۲۴» وارد می دانستند راجع به این بود که نمایشگاه ها باید تخصصی تر برگزار شوند تا فرصت های بهتری را تامین کنند.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: پس از پاسخی که ایران به اقدام رژیم صهیونیستی داد، برخی به دنبال این بودند که نشان دهند ایران جای امنی برای سرمایه گذاری نیست و در آستانه جنگ قرار دارد، اما برگزاری این نمایشگاه و حضور تجار و بازرگانان خارجی بهترین پاسخ بود که نشان دهد امنیت در کشور قابل توجه است.

وی برگزاری این نمایشگاه ها را فرصت های اقتصادی مهمی برای انجام کارهای رسانه ای، تبلیغاتی و میدانی دانست و گفت: محصولات تولید شده در داخل کشور می توانند بازارهای بسیار خوبی در خارج از کشور داشته باشند که متاسفانه سایه برخی کم توجهی ها به تولید داخل، نوعی عقب ماندگی در حوزه صادرات و عدم حضور در عرصه های خارجی را رقم زده است.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ابراز امیدواری نسبت به تداوم برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی کشور نتایج حاصل از برگزاری این رویداد تجاری را به نفع مردم دانست.

کد خبر 6093676

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد