Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شرکت آذر آب اراک با جمع شدن در میدان شهدای این شهر (باغ ملی)، خواستار دریافت مطالبات صنفی‌شان شدند.

از قرار معلوم، کارگران این واحد تولیدی، دستمزد ماه‌های تیر و مرداد را دریافت نکرده‌اند و بخشی از دستمزد خرداد را نیز طلب دارند.

کارگران می‌گویند: بلاتکلیفی وضعیت کارخانه مهم‌ترین مشکل ما کارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از مسئولان انتظار داریم وضعیت تولید و کارخانه را روشن کنند.

محمد تقی آبایی (مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) با اشاره به اینکه کارگران آذراب امروز (12 شهریور) یک تجمع اعتراضی خارج از شرکت برگزار کردند، گفت: تعیین تکلیف وضعیت مدیریت و مالکیت شرکت و دو ماه حقوق معوقه دلیل اعتراض کارگران است.

وی افزود: روز گذشته در تهران جلسه‌ای با حضور مسئولان برگزار شد که در این جلسه قرار شد تا بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده آذراب طی 48 ساعت وضعیت مدیریت شرکت را مشخص کند. متاسفانه مشارکت بانک کشاورزی در بحث هیئت مدیره آذراب بسیار ضعیف است. اکنون مدیرعامل شرکت استعفا داده است.

آبایی تصریح کرد: روز گذشته مشخص شد که کارخانه به مپنا یا شرکتی مشابه واگذار شود. آذراب خوشبختانه با مشکل کمبود سفارش مواجه نیست بلکه مشکل اصلی این واحد تولیدی، مشخص نبودن تکلیف مدیریت است.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران آذراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد