Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:22:17 GMT

ادامه نقل و انتقالات تیم بسکتبال شیمیدر با جذب آرن داوودی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۱۱۸

ادامه نقل و انتقالات تیم بسکتبال شیمیدر با جذب آرن داوودی

به گزارش خبرنگار مهر، آرن داوودی گارد راس بسکتبال ایران که تجربه بازی در تیم ملی را هم دارد، در فصل پیش روی لیگ برتر برای تیم شیمیدر تهران  به میدان خواهد رفت.

این بازیکن برای این حضور قراردادی یک ساله با مسئولان باشگاه شیمیدر منعقد کرده است.

داودی هفتمین بازیکنی است که برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال، قرارداد خود را با تیم شیمیدر امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز اصغر کاردوست اقدام به انعقاد قرارداد با تیم شیمیدر کرد. 

پیش از این هم  مهدی کامرانی، محمد جمشیدی، وحید دلیرزهان، درو درغوکاسیان و رافی درغوکاسیان قرارداد حضور در تیم بسکتبال شیمیدر تهران را تمدید کرده بودند. 

فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ۹ آبان ماه آغاز می شود. 

کد خبر 4710209 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال شیمیدر لیگ برتر بسکتبال مهدی کامرانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی گابریل کالدرون تیم والیبال نوجوانان ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!

به گزارش "ورزش سه"، پاسورهای دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران این روزها در سالن فدراسیون به خوبی تمرین می کنند تا خود را به کادر فنی ثابت کنند و در ترکیب اعزامی به هفته اول لیگ ملتها قرار بگیرند.

محمد طاهر وادی با تجربه‌ترین بازیکن در این پست است. وادی که سال گذشته اکثر بازی‌های تیم ملی را به طور ثابت بازی کرده، حالا احتمالا در آخرین سال حضور خود در تیم ملی نمی خواهد جایگاه اصلی‌اش را از دست بدهد. او که در این فصل به طلسم عدم قهرمانی در لیگ به عنوان پاسور اول خاتمه داد حالا به دنبال صعود به المپیک و تجربه حضور در این تورنمنت جذاب است.

ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد نیز دو پاسور جوانی هستند که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کنند. این دو فصل گذشته با پاس‌های بی‌نظیر خود لیگ را تحت تاثیر درخششان قرار دادند و حالا می‌خواهند در صحنه بین المللی خود را به اثبات برسانند.

داوودی پور و به نژاد مطمئنا به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی خواهند بود تا خود را نشان بدهند. هواداران والیبال نیز می خواهند ببیند پاسورهای جوان تیم ملی که در لیگ خوش درخشیدند در مسابقات ملی چه خواهند کرد. چشم های زیادی به دستان این دو پاسور جوان  دوخته شده است و باید دید ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد با عملکردشان می توانند رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنند یا خیر.

البته علی رمضانی دیگر پاسور حاضر در اردو است و او نیز قابلیت های فراوانی دارد و شاید او بتواند نظر پائز سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند. جواد کریمی هم که عنوان تنها پاسور لژیونر دعوت شده به تیم ملی را یدک می کشد، پس از فینال لیگ رومانی خود را به اردو خواهد رساند تا پازل رقابت بین پاسورها کامل و به اوج خود برسد.

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد