Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از ارسال دوازدهمین محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «ذبیح الله بابایی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به مناطق سیل زده کشور در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان ادامه داد: در همین راستا دوازدهمین محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال می شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کمک های نقدی در ستاد به کالاهای مورد نیاز استان های سیل زده تبدیل می شود، ادامه داد: در ستاد باز سازی عتبات عالیات استان زنجان کالاهای مورد نیاز مناطق سیل زده خریداری شده و محموله ها را به صورت بسته بندی شده ارسال می شود.

 

بابایی با یادآوری اینکه محموله های ارسالی به این مناطق شامل مواد خوراکی است، گفت: محموله حاضر، دوازدهمین محموله ارسالی از استان زنجان است و شهرستان های استان نیز در مراحل مختلف کمک های مردمی ارسال کرده اند.

 

وی با بیان اینکه نیاز به فرش ار درخواست های این مناطق است، خاطرنشان کرد:  360 تخته فرش 6متری از استان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

 

به گفته رئیس ستاد عتبات عالیات از این تعداد تخته فرش ارسالی، 200 تخته از فرش ها برای استان خوزستان و 160 تخته فرش به همراه 1.5 تن برنج به لرستان ارسال می شود.

 

بابایی با بیان اینکه: پیگیری ها برای اطمینان مردم برای تحویل نذورات مردمی به دست سیل زدگان به صورت کامل انجام می شود، گفت: ستاد عتبات عالیات استان زنجان در زمان وقوع سیل با استقرار در مناطق سیل زده و راه اندازی آشپزخانه های بزرگ اقدام به کمک رسانی کرده است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد اردبیل مجلس استان همدان روزنامه کمک به سیل زدگان ستاد عتبات عالیات استان زنجان جمع آوری کمک های مردمی کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده