Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سرهنگ "رضا محمدزاده" در جمع رؤسای اتحادیه‌های پوشاک و آرایشگران گفت: بعضاً در روزهای منتهی به ایام محرم مشاهده شده در برخی از مغازه‌ها و دستفروشی‌ها البسه‌های مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی و مذهبی توسط افراد ناآگاه یا سودجو فروخته می‌شود که قطعاً تولید و توزیع این قبیل اقلام از ترفندهای دشمنان در راستای تضعیف باورهای دینی جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدزاده افزود: با عرضه کنندگان پوشاک خارجی قاچاق با رنگ مشکی تحت عنوان لباس محرمی منقوش به تصاویر ضد مذهبی و موهن و حتی حاوی تصاویر شیطان پرستی برخورد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان دین همواره به اشکال مختلف تلاش می‌کنند که به مبانی اسلامی و اعتقادات مردم خدشه وارد کنند تصریح کرد: مردم دیندار همواره با هوشیاری، درایت و بینش اسلامی با انحرافات و خرافه گرائی مبارزه خواهند کرد.

سرهنگ محمدزاده در ارتباط با عرضه و فروش لوازم و پوشاک منقوش به تصاویر موهن به واحدهای صنفی هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده این قبیل تخلفات به استناد ماده 28 قانون نظام صنفی با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

محمدزاده ضمن تشکر از همکاری، تعامل و همیاری جامعه صنفی با پلیس در مقاطع و ایام خاص از همه مدیران و متصدیان اماکن عمومی خواست، ضمن حضور فعال در مراسم‌های عزاداری محرم با نصب تراکت، بنر و پارچه مشکی بر سردرب واحد صنفی خود، ارادتشان را به اهل بیت عصمت و طهارت اعلام کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی در پایان با تاکید بر برخورد با فروشندگان البسه مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی و مذهبی ازشهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد اینچنینی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و شماره تلفن 21821773 و 21821789به پلیس اعلام کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان بیت عصمت و طهارت دین قاچاق محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود