Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان صبح امروز در هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضایی کشور که در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اجلاسیه با عنوان جهاد حقوقی، عدالت خواهی در اقتصاد در حال برگزاری است و مفاهیمی در این خصوص ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعار ما می توانیم در بیانیه گام دوم انقلاب تبلور یافته است و این تبلور چهل سال است که در انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است و در دهه پنجم انقلاب امید به آینده در همه عرصه ها زمینه سازی پیشرفت کشور در کلام رهبری را بیشتر روشن می کند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در ادامه گفت: امروز نظام تربیتی مورد نظر در زنجیره پنج گانه تمدن نوین اسلامی از مرحله دانشگاه ها با نقش آفرینی حقوقدانان و عدالت خواهی مبارزه با فساد و بایسته های حکومتی و جهادی می تواند به تحول ملموس ایران در عرصه داخلی و خارجی ایران بیانجامد.

بهرامیان تصریح کرد: به شبکه‌سازی منسجم در منظومه فکری عوامل انقلاب به‌ویژه امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مؤسس دستگاه قضایی کشور نیاز داریم تا برای ادامه راه در مسیر دهه پنجم انقلاب اسلامی تکلیف بر همگان روشن شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به زنجیره پنجگانه تمدن نوین اسلامی که مد نظر رهبری است، تصریح کرد: تشکیل دولت اسلامی در بستر سلامت انقلابی، اخلاقی، اقتصادی، مبارزه با فساد، خردگرایی، ولایت‌پذیری، قانون‌گرایی، عدالت‌گستری که با ظهور حضرت مهدی (عج) تحقق خواهد یافت، از جمله مواردی است که رهبری در آن زنجیره پنجگانه بدان اشاره کردند.

وی با بیان اینکه طرح شبکه‌سازی راهی برای اهداف بلند نظام انقلاب با توجه به منظومه فکری امام (ره) است، اظهار کرد: در این بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش قانون‌مداری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد