Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام حسینی با بیان اینکه بدنبال حل اختلافات هیئات با مساجد هستیم، گفت: مسجدی حق اخذ وجه از عزاداران حسینی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص مسجد محور شدن هیئات حسینی در ماه محرم گفت: طبق تاکید امام جمعه محبوب تبریز تمامی هیت های حسینی باید مسجد محور شده و تعاملات خود را با مساجد افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اگر چنان چه هیئتی با مسجدی اختلافی داشته باشد در صدد حل مشکلات هستیم.

وی در خصوص معضل دریافت وجه نقد از طرف مساجد برای برپایی هیات عزاداری گفت: طبق مکاتبات و نامه نگاری هایی که با هیات امناهای مساجد استان داشته ایم، هیچ گونه حق دریافت وجه نقد از عزاداران حسینی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود