Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه امر به معروف و نهی از منکر  در نیروی انتظامی درباره امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی بر این باور هستند که اثر امر به معروف کم شده است این به این دلیل است که افراد به ضرورت این امر مقدس پی نبرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه اسلام در معرض تهدید از درون و بیرون است افزود: همه دین با امر به معروف اجرا می‌شود.

او تاکید کرد: برای برون رفت از منکرات سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و برای نهادینه کردن معروفات و ارزش‌های جامعه، اسلام امر به معروف و نهی از منکر را در درون خود تعبیه کرده است.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا همچنین درباره نحوه عملکرد مسوولان در این باره گفت: اگر مردم به موضوعی نقد داشته باشند و مسوولان توجهی نکنند کم کم تبدیل به اعتراضات و جنبش‌های اجتماعی می‌شود و برعکس در صورتی که مسوولان اشتباه خود را بپذیرند تبدیل به گفتمان می‌شود.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا در گفتگو با خبرنگاران همچنین درباره نوع عملکرد مردم و پلیس در موضوع امر به معروف گفت: همه مردم به عنوان پیکره نظام در این مبحث مسوولیت دارند و باید ارزش‌ها را در جامعه نهادینه کنند و منکرات که سبب زشتی جامعه می‌شود را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی به مراحل قلبی و لسانی در امر به معروف اشاره کرد و گفت: مرحله زبانی کار مردم است و چنانچه این مرحله جواب ندهد پای مسوولان که قانون آن‌ها را مکلف کرده به میان می‌آید و هرجا کسی از قوانین تجاوز کنند، ورود می‌کند.

در این جلسه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: با ترک امر به معروف و نهی از منکر زشتی گناه در ذهن مردم از بین می‌رود و کم کم ضد ارزش‌ها جای آن را می‌گیرد.

سردار مطهری تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل گروه‌های لسانی را از مهمترین برنامه‌های این شورا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از آمران  به معروف و نهی از منکر در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم