Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ حسین ابن علی در تشریح این خبر بیان داشت: روز نهم شهریور ماه سال جاری حدود ساعت شش عصر در پاساژ پایتخت تهران واقع در خیابان میرداماد تماسی  مبنی براینکه سه نفر داخل پاساژ پرسه زنی های مشکوکی دارند و در حال خرید و فروش چند عدد گوشی به صورت مخفیانه و مشکوک هستند، دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فورا عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شدند که در بررسی های صورت  گرفته مشخص شد که سه تبعه افغانستانی در حال فروش چهار دستگاه گوشی لمسی سامسونگ با قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی آن هستند.

این مقام انتظامی افزود: هر سه متهم دستگیر شدند و به کلانتری انتقال داده شدند که در تحقیقات صورت گرفته اعلام داشتند گوشی ها را از یک مغازه گوشی فروشی را در اطراف تهران سرقت کرده اند .

وی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی ماموران وارد منزل یکی از متهمان شدند که تعداد 29 گوشی کشف و با راهنمایی های یکی از متهمان، مغازه مورد سرقت قرار گرفته نیز شناسایی شد.

بنابراین گزارش، 33 دستگاه گوشی مسروقه به ارزش 100 میلیون تومان از سارقان کشف و ضبط و مشخص شد که هر سه نفر جزو سابقه داران در زمینه سرقت هستند و قبلا نیز توسط همین کلانتری بازداشت و روانه زندان شده اند.

با شکایت فرد مغازه دار از سه متهم، پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی به مقام  قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت خرید و فروش سامسونگ سرقت کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان