Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@08:24:49 GMT

کارشناس مواد منفجره داعش در ترکیه دستگیر شد  

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۶۴۴

کارشناس مواد منفجره داعش در ترکیه دستگیر شد  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «آناتولی»، پلیس امنیت استان عثمانیه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک فرد سوری که ممکن است کارشناس مواد منفجره گروه تروریستی داعش در سوریه بوده باشد، در ترکیه دستگیر شد.
 
در این بیانیه آمده است: فرماندهی پلیس عثمانیه اعلام کرد که این فرد مظنون که با نام اختصاری «الف. الف» خوانده می‌شود، در سال 2017 میلادی به صورت غیر قانونی وارد ترکیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه این بیانیه تأکید شد: نیروهای پلیس این فرد مظنون را در منزل خود در استان عثمانیه دستگیر کردند.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا داعش دستگیری بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا