Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:22:02 GMT

کشف ۳۳ دستگاه گوشی مسروقه از سه سارق

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۶۷۱

کشف ۳۳ دستگاه گوشی مسروقه از سه سارق

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین ابن علی در تشریح این خبر بیان داشت: روز نهم شهریور ماه سال جاری حدود ساعت شش عصر در پاساژ پایتخت تهران واقع در خیابان میرداماد تماسی مبنی بر اینکه سه نفر داخل پاساژ پرسه زنی‌های مشکوکی دارند و در حال خرید و فروش چند عدد گوشی به صورت مخفیانه و مشکوک هستند، دریافت شد.

وی ادامه داد: فوراً عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شدند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سه تبعه افغانستانی در حال فروش چهار دستگاه گوشی لمسی سامسونگ با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: هر سه متهم دستگیر شدند و به کلانتری انتقال داده شدند که در تحقیقات صورت گرفته اعلام داشتند گوشی‌ها را از یک مغازه گوشی فروشی را در اطراف تهران سرقت کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی مأموران وارد منزل یکی از متهمان شدند که تعداد ۲۹ گوشی کشف و با راهنمایی‌های یکی از متهمان، مغازه مورد سرقت قرار گرفته نیز شناسایی شد.

بنابراین گزارش، ۳۳ دستگاه گوشی مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از سارقان کشف و ضبط و مشخص شد که هر سه نفر جزو سابقه داران در زمینه سرقت هستند و قبلاً نیز توسط همین کلانتری بازداشت و روانه زندان شده اند.

با شکایت فرد مغازه دار از سه متهم، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4710240 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق کشف سرقت سرقت موبایل شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی سید جواد حسینی نیروی انتظامی حج تمتع 98 شورای شهر وضعیت معابر سازمان حج و زیارت پلیس راهور اربعین حسینی بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد