Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:01:57 GMT

کودکان بد سرپرست به فضای امن نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۸۱۳

کودکان بد سرپرست به فضای امن نیاز دارند

ماندانا سپاسی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کودکان آینده سازان کشور هستند و به همین دلیل توجه به روحیات، نیازها و تقویت اعتماد به نقس در آنها بسیار ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه نقاشی در شیرخوارگاهی در جنوب تهران، گفت: هدف حوزه هنری کودک و نوجوان از برگزاری چنین کارگاه‌هایی، ارتقاء خلاقیت در کودکان، ایجاد فضای شاد، تقویت روحیه همکاری و ارتقاء مهارت خوب دیدن و تجسم کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هنری حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه ها، ادامه داد: باید بچه ها باور کنند که به آنها اهمیت داده می شود. کودکان بد سرپرستی که به شیرخوارگاه ها سپرده می شوند، می دانند خانواده، آنها را رها کرده است. برگزاری چنین برنامه هایی باعث می شود احساس طرد شدگی در این کودکان کمتر شود. باید باور کنند که حمایت از آن ها وجود دارد و این باعث احساس اعتماد به نفس در آن ها می شود.

این استاد دانشگاه گفت: گرایش به رنگ های تیره در این کودکان تا ۶ سال و همچنین بسامد بالای طراحی پنجره و روزنه نشان می دهد باید توجه بیشتری به این کودکان و خواسته های آنها صورت گیرد. این کودکان نیاز به فضای امن دارند که باید به صورت روحی و عینی برای آن ها فراهم شود.

سپاسی درباره برنامه های این کارگاه یک روزه، افزود: آموزش رنگ آمیزی، استفاده از ابزار برای تصویرسازی و توجه به کار گروهی از موضوعاتی بود که ما در این کارگاه بر روی آن تمرکز داشتیم. 

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع به لحاظ آموزش و ارتقاء خلاقیت از یکسو و ضرورت حذف حس طرد شدگی در این کودکان، امیدوارم شاهد برگزاری بیشتر چنین فعالیت هایی باشیم.

کد خبر 4710265 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کودکان بد سرپرست بهزیستی کودکان شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی سید جواد حسینی نیروی انتظامی حج تمتع 98 شورای شهر وضعیت معابر سازمان حج و زیارت پلیس راهور اربعین حسینی بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت