Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری گفت: هر شرکت هواپیمایی که برای همکاری با فرودگاه شهید مدنی تبریز اعلام آمادگی کند، می‌تواند خطوط پروازی خود را در فرودگاه‌های استان برقرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به زمانبندی عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام به کشور اظهار داشت: بازگشت زائران، از 10 روز پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زائران آذربایجانی که متشکل از استان های اردبیل و آذربایجان‌شرقی هستند از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز به کشور بازخواهند گشت از این رو اولین پرواز برگشت حجاج، صبح امروز در ساعت 7/10 دقیقه شامل 222نفر از حجاج استان اردبیل وارد فرودگاه تبریز شد. طبق برنامه زمانبندی زمان فرود این هواپیما ساعت 7/50 دقیقه ثبت شده بود که با این حساب، پروازهای حجاج نه تنها تاخیر نداشت بلکه با 40دقیقه زودتر از موعد مقرر بر زمین نشست.

آذری خاطرنشان کرد:  زائران مربوط به استان از امروز تا 17 شهریور در قالب 21 پرواز توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه‌های عربستان جابجا خواهند شد. امسال کلیه پروازهای حجاج، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می‌شود. به علت فشردگی پروازهای داخلی تمامی حجاج از ترمینال حج وارد می‌شوند. در مجموع 4703 نفر از حجاج از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز، جابجا خواهند شد.

وی یادآور شد: پروازهای خارجی فرودگاه تبریز به طور روزانه و هفتگی برقرار است، استانبول، باکو، ازمیر، جده، از جمله پروازهای خارجی فرودگاه شهید مدنی تبریز است، در حدود 1سال پیش خط پروازی مستقیم از تبریز به هامبورگ آلمان، برقرار شد ولی به علت عدم استقبال، از برنامه پروازی فرودگاه تبریز حذف شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هر شرکت هواپیمایی که برای همکاری با فرودگاه شهید مدنی تبریز اعلام آمادگی کند، می‌تواند خطوط پروازی خود را در فرودگاه‌های استان برقرار کند.

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی