Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:30:59 GMT

سارقان برلیانس سوار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۹۱۵

سارقان برلیانس سوار دستگیر شدند

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد جلینی در تشریح این خبر بیان داشت: نهم شهریور ماه جاری طی تماس‌های دریافتی به این کلانتری مشخص شد یک دستگاه برلیانس مشکوک که پلاک آن نیز مخدوش شده است در خیابان در حالی پارک کرده است و یک نفر از دو سرنشین آن در حال باز کردن درب خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ است که چند متر جلوتر پارک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به این ترتیب سریعاً مأموران عملیات کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به محل اعزام و متوجه شدند دو سرنشین خودروی برلیانس در حال باز کردن طاقچه خودروی پژو ۲۰۶ هستند که با دیدن مأموران یکی از آن‌ها با خودرو برلیانس از محل متواری شده و دیگری نیز اقدام به فرار کرده و در حین فرار به خانه‌ای که درب آن باز بود وارد می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: بعد از مدتی تعقیب و گریز پلیسی سارق برلیانس سوار دستگیر شد و چند نفر از مأموران تیم عملیات کلانتری نیز به همان منزل که سارق دیگر به داخل آن رفته بود اعزام شدند و در حالی که متهم قصد فرار از راه پشت بام را داشته است از دو پشت بام آن طرف‌تر در حالی که زیر یک دستگاه کولر پنهان شده بود دستگیر و به کلانتری انتقال می‌شود؛ بنابراین گزارش، در منزل یکی از متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ نیز بود ۶۰ عدد ضبط، ساب و باند کشف شد که متهم آن‌ها را در انباری و کانال کولر خانه اش جاساز کرده بود.

گفتنی است بر اساس ادعای خود متهمان که هر دو سابقه دار در زمینه سرقت می‌باشند، بیشتر سرقت‌ها با برلیانس پلاک مخدوش و یا یک دستگاه موتورسیکلت ان. اس صورت گرفته است.
در انتها با تشکیل پرونده‌ای، هر دو متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: برلیانس سارقان خودرو پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند