Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ایران دو بازی اول خود را باخت، نمایش خوبی نداشت و حالا که با عدم راهیابی به دور بعد روحیه‌اش را کاملا از دست داده باید برابر اسپانیای قدرتمند قرار بگیرد!

طرفداری - تیم ملی بسکتبال کشورمان روز گذشته با یک شکست دردناک دیگر که در برابر تونس رقم خورد رسما تمام امیدهای خود برای حضور در مرحله بعد جام جهانی بسکتبال 2019 چین و احتمالا کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در آخرین دیدار خود در گروه C به مصاف قدرت‌مندترین تیم گروه یعنی اسپانیا خواهد رفت و پس از آن برای تعیین رتبه نهایی باید در گروه بازنده‌ها با فیلیپین و آنگولا رقابت کند.

اطلاعات بازی ایران - اسپانیا شهر ورزشگاه تاریخ ساعت گوانگژو سالن 10 هزار نفری گوانگژو جیمناسیوم چهارشنبه 13 شهریور 17:00 پیش‌بازی

تیم ملی اما در حالی پا به میدان می‌گذارد که وضعیتش بر همگان مشخص است، علاوه بر اشتباهات فردی، افت بدنی ملی‌پوشان در کوارتر آخر هر دو بازی نخست و همچنین ضعف تاکتیکی تیم از دفاع بی‌انسجام گرفته تا حمله بدون، چندین علامت سوال در برابر عملکرد تیم ملی در مسابقات امسال قرار دهد. اما در طرف مقابل اسپانیایی قرار دارد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مسابقات محسوب می‌شود. اسپانیا ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در اختیار دارد.

نکته جالب توجه آنکه اسپانیا هم در دیدار برابر تونس و هم در بازی دوم خود برابر پورتوریکو در کوارترهای اول و دوم عملکرد چندان خوبی نداشت و حتی در مقاطعی از بازی برتری را به حریف واگذار کرده بود. شاید بر همین اساس، دو کوارتر اول فرصت خوبی باشد تا ایران بتواند حداقل برای لحظاتی هم که شده از بازی خود در جام جهانی لذت ببرد هرچند، تحقق این امر به اما و اگرهای بسیاری چه از نظر فنی و چه از نظر روحی روانی بستگی دارد. باید دید شاهین طبع تیم خود را چگونه برای این مسابقه آخر گروه آماده می‌کند.

بهترین بازیکن تیم ملی در این تورنومنت تا بدینجای کار حامد حدادی بود و آرون گرامی‌پور نیز در دیدار برابر تونس نمایشی امیدوارکننده‌ای داشت. حامد تا پایان بازی‌های روز سوم مسابقات، با میانگین 13.5 ریباند در هر بازی، بهترین عملکرد را از این نظر در میان تمام بازیکنان تورنومنت داشت. در ترکیب اسپانیا نیز دو نماینده این تیم در NBA یعنی ریکی روبیو و مارم گسول آمار بسیار خوبی ثبت کرده‌اند.

مقایسه بهترین بازیکنان دو تیم بازیکن نمره امتیاز ریباند اسیست حامد حدادی 25.5 17.5 13.5 6.0 ریکی روبیو 20.5 17.0 4.5 6.5 مقایسه آماری ایران-اسپانیا تیم امتیاز ریباند اسیست پرتاب دو امتیازی پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ایران 74.0 35.5 14.5 48.9% 38.9% 66.7% اسپانیا 87.0 34 26 63.2% 33.3% 73.5% وضعیت جدول گروه C

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر

دریافت 52 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد.

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: «عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزارها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد ...»

سایر عوامل این پروژه عبارتند از پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از سایر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

کد خبر 6093102 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست