Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یزدان خواه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم ملی گفت: یک سال از بازی‌های آسیایی گذشته است و وضعیت تغییر نکرده. شرایط بهتر نشده که بدتر هم شده است. برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می‌شویم. با نگاهی که وزارت ورزش به واترپلو دارد انگیزه ای برایمان باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش واترپلو ایران افزود: اردوهای ملی به خوبی برگزار می شود و مربی خوبی مانند چیریچ هدایت تیم را بر عهده دارد اما هیچ اردوی تدارکاتی خارجی نداریم به غیر از اردوی سنگاپور که قرار است برویم. پولی نداریم و واقعا نمی شود حدود هفت ماه در اردو باشیم و پولی دریافت نکنیم. از سوی وزارت ورزش هیچ حمایتی نمی شویم.

وی تاکید کرد: حرف از حمایت زدند اما فقط صحبت کردن مهم نیست. باید دید در عمل چه کاری انجام می‌دهند. اگر وزارت ورزش قصد حمایت داشت باید پس از بازی‌های آسیایی و کسب مدال برنز که بعد از ۴۴ سال به دست آمد، نگاهش را به واترپلو تغییر می‌داد. هنوز هم دیر نشده و ۶ ماه تا انتخابی المپیک فرصت داریم. باید وزارت از واترپلو حمایت کند.

یزدان خواه با بیان اینکه ملی پوشان دیگر به این شرایط عادت کرده اند، تاکید کرد: همیشه قول می‌دهند و به وعده هایشان عمل نمی‌کنند. فکر می کردیم پس از بازی های آسیایی شرایط تغییر می کند ولی تا به امروز خبری نشد. حتی امسال وضعیت لیگ هم معلوم نیست و اصلا شاید مسابقات لیگ هم برگزار نشود. هیچ وقت کم کاری نخواهیم کرد و تا لحظه آخر برای کسب نتیجه تلاش خواهیم کرد اما بدانید که کار آسانی در پیش نداریم. قزاقستان یکی از رقبای ما در انتخابی المپیک است که دو بازیکن صرب در اختیار گرفته است.

ملی پوش واترپلو ایران در پایان گفت: امسال شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم چرا که ژاپن با توجه به میزبانی المپیک در مسابقات نیست و این کشور یکی از قدرت‌های واترپلو آسیا است. باید با چین و قزاقستان رقابت کنیم. چین را در بازی‌های آسیایی شکست دادیم و باید با قزاق ها بجنگیم. واقعا نمی دانم وزارت ورزش چرا به واترپلو اهمیتی نمی دهد.

کد خبر 4710096 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: واترپلو تیم ملی واترپلو ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی تیم والیبال نوجوانان ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گابریل کالدرون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که در هفته‌های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی متشکل از زیرمجموعه‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

به نقل از ورزش سه در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک‌های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت‌های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی‌شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می‌شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی‌ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی‌ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده‌اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902817

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید