Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره دانمارکی باشگاه تاتنهام هاتسپر، در نهایت در لندن ماندگار شده است.

طرفداری- کریستین اریکسن بعد از ناکامی در انتقال به فوتبال اسپانیا، می گوید آرزو داشته که کنترل بیشتری بر آینده اش داشت. هافبک دانمارکی تاتنهام در آخر فصل گذشته اعلام کرد که آماده چالشی جدید است اما فرصت نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹، شب گذشته تمام شد و کریستین اریکسن همچنان بازیکن تاتنهام هاتسپر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن که در حال حاضر در اردوی تیم ملی دانمارک حاضر است و خود را برای دو بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۰ برابر گرجستان و جیبرالتار آماده می کند، در این باره به گاردین گفت:

ای کاش می توانستم مانند فوتبال منیجر، در مورد آینده ام تصمیم بگیرم اما متاسفانه واقعیت مانند این بازی کامپیوتری نیست. این فوتبال است و شما هرگز نمی دانید در فوتبال چه اتفاقی رخ خواهد داد. جزئیات زیادی هستند که در یک انتقال، نقش ایفا می کنند.

اریکسن در عین حال، کاملا درک می کند که چرا مائوریسیو پوچتینو از شرایط نقل و انتقالات در بریتانیا ناراضی بود. پنجره نقل و انتقالات در لیگ برتر، ۳ هفته زودتر از سایر لیگ های اروپایی بسته شد:

فکر می کنم اکثر باشگاه های انگلیسی خواهان این هستند که پنجره نقل و انتقالات همزمان با سایر لیگ‌ها بسته شود. شرایط افتضاحی برای مربی پیش آمده زیرا او نمی داند کدام بازیکنان را در اختیار خواهد داشت. من هم دوست داشتم از اول در همه بازی های فصل بازی کنم و اینکه چرا نکردم را باید از سرمربی تیم سوال کنید.

هافبک ۲۷ ساله تاتنهام با این حال می گوید شایعات نقل و انتقالات، تاثیر خاصی روی وی نداشته است:

برای من مشکل خاصی نبود. من خیلی روزنامه ها را نمی خوانم. خیلی وقت است این کار را نمی کنم، زیرا شایعات زیادی منتشر می شود. مثلا گفته بودند که من به دنبال خانه در مادرید هستم! و .... در نهایت این مسائل، تاثیری در زندگی من نداشت. تعطیلات تابستانی فوق العاده ای را سپری کردم. به آسیا رفتیم. همیشه سفر به سایر نقاط دنیا، زیباست.

قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام، در پایان فصل به پایان می رسد و وی از ۳ ماه دیگر (ژانویه) می تواند با تیم جدیدی، قرارداد امضا کند. از رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مشتریان اریکسن یاد می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم