Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان امور مناطق صبح امروز با پاسخگویی به تماس های مردمی در سامانه 1888، به صورت مستقیم مشکلات مردم را رصد کردند.

اخبار اجتماعی-  وی گفت: در این جلسات شاهد بودیم که پرسنل زحمتکش شهرداری تهران مشتاق هستند که مشکلات مردم را به مدیران مافوق خود اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله بیانگر این است که مدیران باید ارتباط خود را با مجموعه تحت مدیریتشان بیشتر و بهتر کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید ارزشی را که برای مردم قائل هستند برای پرسنل خود نیز در نظر بگیرند تا رضایتمندی کارکنان مجموعه خود را فراهم آورند زیرا اگر مدیری نتواند رضایت کارکنان را جلب کند قطعاً در فراهم کردن رضایتمندی برای مردم نیز کارآمد نخواهد بود.

به گفته رستمی؛ از همین امروز مسائل مطرح شده مردم در تماس ها، پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اغلب مواردی که در تماس با سامانه 1888 عنوان می شود مربوط به مسائل خدمات شهری است، اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که درخواست ها در حوزه خدمات شهری نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این مسئله نشان از این دارد که شهرداری های مناطق و نواحی باید عزم خود را برای حل مسائل و مشکلات روزانه مردم جزم کنند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به لزوم پیگیری درخواست های مردم گفت: فراوانی موضوعات، مشکلات و خواسته های مردم باید به معاونت امور مناطق گزارش شود تا از شهرداری های مناطق بخواهیم برای حل و پیگیری این مشکلات ورود پیدا کنند. اگر هماهنگی بین بخشی و رضایتمندی سیستمی ایجاد شود بسیاری از مسائل و مشکلات مردم قابل حل خواهند بود.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات و درخواست هایی که جنبه اجرایی، عملیاتی و خدمات شهری دارند در کوتاه ترین زمان بررسی و اجرا می شوند اما مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می کنیم طی یک زمان بندی مناسب این مسائل نیز پیگیری شود.

در جلسه امروز از حدود 216 تماس دریافتی از مناطق 22 گانه تهران، موضوعات سد معبر و دستفروشان بیشترین فراوانی را در میان تماس های شهروندان داشتند. 

فضای سبز دومین موضوع مطرح شده توسط شهروندان بوده که تعداد زیادی از تماس ها را به خود اختصاص داد.

نظافت و شستشوی معابر، مخازن زباله اعم از نصب و جانمایی و شستشوی آن ها، مشکلات پروانه ساخت و فرایند صدور پروانه ساختمان و معضلات دفاتر خدمات الکترونیک، مزاحمت های صنفی و آلودگی های صوتی و محیطی دیگر مسائل مطرح شده توسط شهروندان در جلسه امروز بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری شهرداری خدمات شهری شهرداری شهرداری تهران فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان